Lipscani, ceai si aglomeratie…

Poate ca nu e tocmai un titlu potrivit, e doar ce se creaza in mintea mea atunci cand ma gandesc la Lipscani.

Eu ma duc pe acolo mai mult ca sa-mi achizitionez ceiut de la Casa de Ceai.Probabil va ganditi ca nu e normal ca cineva, pe caldurile astea sa bea ceai in loc sa bea un suc rece cu gheata.Ei bine si ceaiul e bun cu gheata dar eu il beau cald…mi-a spus mie cineva acum ceva timp ca ceaiul fierbinte e bine sa-l bei vara si inghetata se mananca iarna.Desi mi-a ramas  intiparit in minte, nu aceata e motivul pentru care beau ceai vara, motivul este cat se poate de banal…pur si simplu imi place.

Cum va spuneam  ceaiul este unul dintre motivele pentru care ma duc pe Lipscani, dar si pentru ca imi place Centrul Vechi ca arhitectura.

Am facut cateva poze cu cladirile si cu stradutele inguste care-mi plac mult.Singurul dezavantaj ar fi ca este extrem de aglomerat, mai ales deoarece toti cei care au o cafenea, un barulet pe acolo si-au scos scaunele si masutele cochete in mijlocul strazi si este cat se poate de aglomerat, chiar stai la coada daca vrei sa treci pe acolo.Asta nu-mi pace deloc, nu prea sunt prietena cu aglomeratia dar trebuie sa-mi achizitionez ceiutul, asa ca indur :)…

6 gânduri despre “Lipscani, ceai si aglomeratie…

  1. N-am inteles de ce Bucurestiului i se spunea Micul Paris pana nu am vazut Marele Paris. Diferenta ar fi acum ca Micului Paris nu-i mai pot atribui nici o asemanare cu Parisul real. E ca o epava siluita, de care si-au batut toti joc fara mila. Asta sim noi sa facem cu ceea ce avem…

    • Tocmai..Este un Mic Paris ca o replica in miniatura facuta de un chinez iscusit! Niciodata „micul” nu o sa poate fi comparat cu „marele” asa cum copia niciodata nu va reusi sa depaseasca originalul (exceptie fac filmele americane cretine de actiune 🙂 )

Lasă un răspuns

