Trandafiri

Probaibil una dintre cele mai frumoase si mai nobile flori, cu cate o semnificatie pentru fiecare culoare.

Cel putin asa am auzit si eu, de altfel cred ca este si cea mai oferita dintre flori, cea mai dorita si poate cea  mai rezistenta.Nu pot sa spun ca nu-mi plac, sunt flori si sunt frumoase.Eu  totusi am o  inclinatie catre florile de camp, macii fiind printre preferatii mei(am sa revin cu o postare despre) dar si pentru frezie.Totusi sa nu ne indepartam de la subiect, de la trandafiri…

Am facut acum ceva vreme cateva poze cu trandafiri, poze pe care as vrea sa le pun aici sa mai inveselesc putin atmosfera de pe blogul meu caci tare mult am lipsit si aproape ca m-ati uitat :)…


3 gânduri despre “Trandafiri

Lasă un răspuns

