Crizata sau nu…

Nici nu m-am intors bine pe aici ca am si primit o leapsa de la Mihai.

Ei bine,dragul meu umbla vorba ca cine se aseamana se aduna, cel putin eu asa am auzit, dar daca nu stiai ce ai acasa iti spun eu in cele ce urmeaza : P :

1. Cât de des te enervezi?

Pai depinde in mare parte de cat de des sunt provocata :D…

2. Când te enervezi suni pe cineva să te calmeze?

Nu, de obicei am nevoie de liniste ca sa ma calmez sau de cineva care sa ma asculte. adica de iubitul meu..

3. Te calmezi repede sau urli ca nebunul?

Si una si alta:  intai urlu, ma agit dupa care realizez ca nu are rost si ma calmez…

4. Ca metodă de a scăpa de nervi, bătaia este o opţiune?

In nici un caz, imi repugna ideea…

5. Din cauza nervilor ţi s-a întâmplat să pierzi un prieten?

Niciodata si sper sa nu se intample nici de acum inainte.

Aceasta leapsa se duce catre :

Pisica Roz, Broscuta Ofensata, Sinsdesign, Sakura, Missouri si oricine mai doreste sa o ia…


10 gânduri despre “Crizata sau nu…

  1. scuze ca ma bag ca musca-n … lapte… dar care-i treaba cu leapsa asta? si mexicane(ca sa apari si cu „meXic” pe google) tu care esti ? pisicutza roz sau broscutza ofensata ?:)) =)) Peace 😀

Lasă un răspuns

