Chef de muzica buna…

De obicei ascult muzica because brings back memories, pentru ca-mi place, pentru ca ma relaxeaza …

Azi am chef de Guns.

Am auzit ca prin septembrie ajung pe la noi, pri Bucuresti.N-am sa ajung la concert din mai multe motive, unul dintre ele fiind ca prefer vechea formula, melodiile vechi care i-au consacrat.Pentru cine vrea sa ajunga la concertul lor cred ca ar prinde bine ceva informatii, o sa fiu scurta si la obiect: 21 Septembrie, Romexpo, „Chinese Democracy World Tour”

2 gânduri despre “Chef de muzica buna…

  1. Daaa..si eu sunt mort dupa ei (trupa initiala) si nu cred ca as suporta sa-l vad pe bucket head si sa nu sar pe el sa ii sparg capul….Nu inteleg cum poate sa isi bata joc de slash in halul ala…

Lasă un răspuns

