O schimbare

Dupa o lunga pauza incep si eu sa mai postez incetul cu incetul…mi-a fost dor de acest coltisor, de acest blog pe care l-am inceput cu mare drag acum ceva  timp.Imi pare rau ca a trecut destul de mult timp de cand nu am mai postat zilnic, ca nu am mai avut timp sa scriu aici gandurile mele, ca nu am mai pus poze cu matza mea cea rasfatata dar o sa incerc pe cat posibil sa ma reintegrez :).

Se spune ca niciodata nu e prea tarziu sa o iei de la capat sau pur si simplu sa continui ceea ce ai inceput asa ca am revenit aici…

Am simtit totusi nevoia de o schimbare, am inceput cu tema blogului care imi place mai mult acum.Am vrut sa-i dau un aer mai vesel si sper ca am reusit.

Sper sa va simtiti bine atunci cand treceti pe aici sa-mai cititi cate ceva sau pur si simplu sa priviti imaginile cu pisicuta mea, sa vedeti ce nazdravanii a mai facut.

Bine v-am regasit!

5 gânduri despre “O schimbare

Lasă un răspuns

