Amintiri, dulci amintiri…

Am primit o leapsa de curand de la Roxana, o leapsa in care ar trebui sa scriu despre primele 3 amintiri ale mele.

Cad eram micuta stateam mai mult la bunici mei si imi amintesc ca eram rasfatata lor.Bunica mea care este cea mai buna bunica din lume ( sunt convinsa ca toti gandim la fel despre bunicii nostrii:P) face cei mai buni cozonaci.Imi amintesc ca intr-un an, de Craciun, m-a lasat sa fac singurica un cozonac, mai exact a framantat ea coca iar eu doar i-am adaugat cacao cu nuca l-am impletit, l-am pus intr-o forma mica si m-am gandit eu ca ar fi mult mai gustos daca as amesteca coaja rasa de portocale cu zahar sa-l ungem pe deasupra.Bunica m-a lasat sa-mi fac moftul si a pus cozonacul pregatit de mine in cuptor alaturi de ceilalti.Asteptam cu nerabdare sa vad ce ai iesit si dupa ce timpul de coacere s-a scurs si bunica a deschis cuptorul topaiam de fericire.Cozonacelul meu era pufos si mirosea tare bine de la coaja de portocale.Buni m-a pupat si m-a felicitat iar asta a insemnat enorm de mult pentru mine.Eram foarte incantata mai ales ca si bunicul a zis ca e delicios.E una dintre cele mai frumoase amintiri pe care le am :).

Oalta amintire este cea cu visinele, atunci cand  am mancat visine din visinata si  m-am ametit iar mama s-a speriat pentru ca nu stia de ce nu ma mai opresc din ras.

Si imi mai amintesc cu drag ca atunci cand eram la gradinita abia asteptam ca doamna sa ne puna  povesti la videoproiector :).

Cam acestea sunt primele 3 amintiri care mi-au venit in minte acum 🙂 iar leapsa aceasta se duce catre oricine doreste sa o ia  si catre oricine se simte rascolit de vreo amintire din copilarie.

 

2 gânduri despre “Amintiri, dulci amintiri…

Lasă un răspuns

