Iarna la munte…

Citeam azi pe la huni ca iarna la tara este mult mai frumoasa, are alt farmec decat cea de la oras si e cat se poate de adevarat.Imi aduc aminte de copilarie, atunci cand stateam la tara, la bunici si de iernile de poveste pe care le iubeam.

Chiar daca nu am poze de atunci imaginile mi-au ramas intiparite in minte.Stateam langa soba de teracota, in ea trosneau lemnele, beam un ceiut de tei cald si priveam afara din camaruta mea spre un tarm de vis imbracat in alb stralucitor iar  frunzele pomilor, ramase de toamna erau cuprinse de cristale de gheata.

Ehh, mult a trecut atunci iar intre timp visez la o cabanuta, la munte unde stau cu iubitul meu, bem un vin fiert si afara, in jurul nostru totul e alb si ninge usor…in semineu trosnesc lemnele si focul arde mocnit…si uite asa ma trezesc la realitate…:)) nu-mi ramane decat sa ma uit la poze caci acum pe geamul meu se vede orasul, orasul gri…

Cautand in cutiuta mea  cu fotografii am gasit cateva de la munte, de la inceputu iernii si  am zis ca ar arata tare bine aici pe blog :

 

Această prezentare necesită JavaScript.

5 gânduri despre “Iarna la munte…

  1. off topic: jumătatea din dreapta a scrisului se confundă cu imaginea de pe fundal, ceea ce face de imposibil de citit.
    Probabil tu ai o altă rezoluţie la calculator, dar tind să cred că la mai mulţi cititori se vede ca la mine.

Lasă un răspuns

