Recomandare: Two Brothers (2004)

Am vazut acest film minunat si nu ma pot abtine sa nu il recomand.Eu am plans si am fot extrem de impresionanta desi povestea filmului este cat se poate de comuna.e o lectie mai exact, o lectie din care fiecare invata ce vrea, o lectie de viata.Daca l-ati vazut sau daca il veti vedea as vrea tare mult sa-mi spuneti si parerea voastra…

Este un film mai vechi, din 2004, un film despre oameni si animale, despre legaturi de sange.

Filmul este despre doi tigrisori, frati…Shanga si Kumal, care sunt separati atunci cand erau micuti. Aveti mai multe detalii aici, nu as vrea sa va povestesc, raman la stadiul de recomandare :).Va urez de pe acum vizionare placuta, in cazul in care doriti sa-l vedeti.

Am sa pun aici trailer-ul ca sa va faceti cat de cat o idee:

 

 

2 gânduri despre “Recomandare: Two Brothers (2004)

  1. Pingback: Trailerul zilei – Avatar 2&Two Brothers | Dosarele Pix Revealed

Lasă un răspuns

