Leapsa :) …

Am primit o leapsa de la Sanzi , n-am mai primit una de ceva timp :)…chiar ziceam la un moment dat ca ma las de lepse insa fiind de la o persoana draga mie nu pot sa zic nu

Asadar sa vedem :

SUNT:
Aiurita si se ia :P!

AȘ VREA:   Sa fiu din nou copil…

PĂSTREZ: Un zambet pentru fiecare data cand sunt trista.

MI-AȘ FI DORIT: Ca timpul sa nu-si pus amprenta asupra mea…

NU ÎMI PLAC(E): Sa fiu mintita…

MĂ TEM: De viespi

AUD: Cateodata doar ceea ce vreau

ÎMI PARE RĂU: Atunci cand gresesc…

ÎMI PLACE: Muzica buna, aerul curat, plimbarile(la munte , la mare…oriunde), sa fiu iubita si sa iubesc, pisicuta mea, fotografia…

NU SUNT: ba da…ca daca n-as fi nu s-ar povesti :p

DANSEZ: Cand simt muzica…

 

CÂNT: Cand simt sa o fac…

NICIODATĂ: N-am sa spun niciodata :P…

RAR: Mi se intampla sa nu dorm bine…

PLÂNG: Uneori…cand toc ceapa :)))

SUNT CONFUZĂ:  :)))

AM NEVOIE: De cateva zile libere…

AR TREBUI: Sa revin cu picioarele pe pamant….mai e pana la primavara…

AȘ PUTEA:Sa nominalizez pe : Copilul rebel, Delia , Alle, Grapefruits si pe Piperusha ….

Desigur poate sa o ia si oricine  vrea sa faca aceasta leapsa :).

 

Imaginile nu-mi apartin si de aceea am pus un link catre fiecare din locurile de unde le-am luat.Daca dati click pe poza o sa ajungeti in locul respectiv 🙂
9 gânduri despre “Leapsa :) …

Lasă un răspuns

