Carey Mulligan


Carey Mulligan, este nascuta pe 28 mai 1985 in  Westminster, Londra- Anglia , iar in prezent  locuieste in  Covent Garden(Anglia)

Imi place foarte mult de ea, prima data am vazut-o in filmul An education (2009), un film bun dupa parerea mea.Alte filme in care a jucat: : Pride & Prejudice(2005),  Wall Street: Money Never Sleeps , Public Enemies (2009) , Brothers (2009) cu Natalie Portman si Jake Gyllenhaal, dar si in Never let me go (2010)…ecranizare a cartii cu acelasi nume scrisa de catre Kazuo Ishiguro.

In afara de Wall Street: Money Never Sleeps si de  Brothers (2009) le-am vazut pe toate cele enumerate mai sus.C u siguranta, n-am enumerat chiar toate filmele in care a jucat, doar pe cele pe care le-am vazut si pe cele pe care am sa le vad zilele acestea.Sunt deja descarcate si abia astept sa le vad si pe cele doua.Mi-a placut mult ca actrita insa imi place si de ea ca persoana, felul in care arata sau cum se imbraca…

Această prezentare necesită JavaScript.

Sursa imagini slideshow

6 gânduri despre “Carey Mulligan

Lasă un răspuns

