1 Februarie 2011, 10:54

Afara e un frig de crapa pietrele,eu @ work…ma relaxez cu o cana de ceai fierbinte…

Cat de dor mi-e de primavara, desi vremea asta rece ar avea si ea avantajele ei daca am schimba un pic locul in care ma aflu :D…eventual undeva acasa la caldurica cu aceeasi ceasca de ceai aburind langa mine si cu pisicuta mea scumpa si draga torcandu-mi in brate…doar asa as vedea sensul unei zile geroase …

Imagine

10 gânduri despre “1 Februarie 2011, 10:54

  1. Da…e atat de frig afara. 😦 Dar am citit ca se va incalzi. De-abia astept.
    Si eu beau un ceai, dar mi-ar placea sa-l beau in pat, cu o carte alaturi. Dar am prea mult de lucru. 😦

  2. Merge mai bine cu doua pisicute, crede-ma 🙂 Minouche sta in poala sau pe piept, iar Cosette lipita de mine. Acum intreaba-ma unde tin cartea sau laptopul… hmmm, pe unde mai ramane loc

    • :)) Nu te intreb, stiu ca atunci cand ai pisicute in brate restul activitatilor le faci asa cum poti fara sa le deranjezi.Cel putin a mea se pune fix in brate si nu o intereseaza daca mai pot face altceva :))

      • Da, ele sunt prioritatea, normal. Mai ales ca nu ajunge sa le tii in brate, trebuie sa fie si mangaiate. Dar le inteleg, mititelele, ca stau singure in timpul zilei, pana ajung acasa, asa ca trebuie sa le acord toata atentia. Doua maini, doua pisici… perfect. Si asa torc, torc, pana atipesc si atunci imi pot folosi mainile si la citit :).

Lasă un răspuns

