Dilema…

Imi doresc foarte mult sa beau un ceai de mure, dar doar de mure…nu fructe de padure sau nu combinatii cu alte fructe :(…hai, treaca de la mine cel mult doua fructe, adica inca unul pe langa mure.

Stie cineva ceva?

Ati vazut pe undeva?

V-as fi foarte recunoscatoare daca mi-ati da o informatie cu privire la aceasta dilema a mea.O recomadare ceva ..

Murele sunt printre fructele mele preferate si singurelel din care nu am baut ceai :(…

In cautarile mele dupa ceaiul demure am dat peste acest minunat ceinic.Nu e asa ca e absolut superb?
4 gânduri despre “Dilema…

Lasă un răspuns

