Pisicuta de Vineri =>> Mufi

Pentru pisicuta de Vineri am ales pisicuta cuiva drag mie, Jeanina

Draga mea, sa sti ca inca te citesc si mi-e dor de vremurile cand si tu mai treceai pe aici si mai spuneai ceva…un gand, o parere.Ma bucur tare mult ca ai o pisicuta acum, e o scumpete, un bulgaras alb.As fi vrut sa scriu la tine pe blog aceste pareri dar am observat ca nu ai sectiune de comentarii asa ca am ales sa scriu aici si sper ca nu te superi ca am luat poza de mai jos la mine pe blog :).

Ma mai bucur si deoarece de fiecare data cand vad pozele din Tenerife ma mai incalzesc putin chiar daca pe aici e foarte frig, un ger de crapa pietrele :)…

Te pup!

4 gânduri despre “Pisicuta de Vineri =>> Mufi

  1. Pingback: Tweets that mention Pisicuta de Vineri =>> Mufi « Cele trei puncte… -- Topsy.com

Lasă un răspuns

