De ce corcodusa…

Trebie sa recunosc ca mi-am schimbat de nenumarate ori nickname-ul, de la
treipuncte, corina, catalina (care sunt numele mele reale :)) pana la cori-cor si corcodusa.

Sincer nu avea nici o legatura cu corcodusele copilariei, chiar daca corcodusele mi-au marcat copilaria intr-un fel sau altul.Adica, pana la urma si la coada cine nu a sarit gardul sau a mers la furat de corcoduse cand era copil n-a fost copil in adevaratul sens al cuvantului.

Glumesc ce-i drept, fiecare dintre noi am avut ceva ce ne-a marcat copilaria intr-un fel sau altul…

La mine a fost mersul dupa corcoduse, furatul de struguri la tara la bunici, adunatul florilor de camp (iubesc macii), cocotatul in copaci,statul in iarba proaspat cosita…fan :D.Ma mai apuca uneori nostalgia acelor vremuri…

Bun, lamurind cat de cat acest aspect am sa va spun ca, de fapt si de drept corcodusa sau cori-cor imi spunea o prietena, ii placea ei mai mult cum suna corcodusa decat corina sau catalina si trebuie sa recunosc ca nu mi-a displacut nici un moment.Asa am ales ca si aici sa ma semnez  la fel…

Imagine

3 gânduri despre “De ce corcodusa…

Lasă un răspuns

