Imi place, place, place :)…

 

Nici ca se putea mai bine :), mi se potriveste ca o manusa…ma regasesc in fiecare rand de mai sus insa ultimul subliniaza ceva ce ma obsedeaza de cateva zile, abia astept
primavara, copacii infloriti, sa ma plimb pana o sa simt ca ma dor picioarele si o sa cad lata de obosela…

 

3 gânduri despre “Imi place, place, place :)…

  1. Pingback: Tweets that mention Imi place, place, place :)… « Cele trei puncte… -- Topsy.com

  2. Si eu abia astept primavara. Cu vantul ei caldut, cu soarele ei un pic rusinos, cu parfumul ei delicat si cu iarba ei de un verde crud. Cu inocenta, culoarea si pofta de viata ce-o fac unica printre anotimpuri.

Lasă un răspuns

