10 lucruri marunte dar esentiale pentru mine…

Am primit o leapsa de la Mihaela in care ar trebui sa va spun 10 lucruri marunte care imi fac viata mai frumoasa, care imi aduc zambetul pe buze si ma fac sa ma simt un om norocos pentru ca sunt eu cea care le traieste :)..

Evident sunt mai mult de 10 dar aici voi pune primele 10 si cele mai importante…

Sa incepem:

1. Cand ma trezesc dimineata in bratele iubitului meu…sentimentul e minunat…

2.Sa o privesc pe pisicuta noastra cum doarme…

3.Mersul pe jos, plimbarile lungi…ma ajuta sa-mi pun gandurile in ordine.

4.Muzica …

5.O carte buna, o ceasca de ceai fierbinte sio pisicuta care toarce in brate…

6. Sa calatoresc, la munte, la tara in locuri cat mai putin aglomerate …

7.Sa ma uit la un film(se intampla zilnic )…

8.Sa gatesc si sa primesc complimente dupa :D…

9. Sa fac fotografii la orice place ochiului meu :)…

10. Sa ma trezesc dimineata cu mirosul cafelei facute de iubitul meu :).

Ar mai fi multe, doar acestea mi-au venit in minte acum.Leapsa aceasta merge catre  :Lillee, Mihai, Delia, Sanzi, Missouri si oricine mai doreste 🙂


 

6 gânduri despre “10 lucruri marunte dar esentiale pentru mine…

  1. Pingback: 7 lucruri pe care nu le stiati despre mine | Mihaela Anghel

Lasă un răspuns

