Provocare…un outfit de la Otto :)

Am descoperit cam pe ultima suta de metri un concurs gazduit de Mihaela, un outfit de 500 de euro cu hainute de pe site-ul celor de la Otto.ro asa ca m-am pus si eu pe treaba si am incercat pe cat posibil sa realizez unul care ma caracterizeaza pe mine.

Trebuie sa va spun ca eu m-am cam saturat de iarna, de frig si de zapada iar gandul meu zboara de ceva saptamani la primavara.

Outfit-ul pe care l-am creat este unul cu iz primavaratic si cred ca ma prinde destul de bine.

Din ce am vazut pe site-ul celor de la Otto am ales cateva hainute pe sufletelul meu.

In primul rand am avut in gand o rochita draguta cu flori roz ce ma face sa ma gandesc la ciresii infloriti…(Preţ: 189.90 LEI)
Plus un slip(Preţ: 79.90 LEI – set de 3 buc. )

M-am gandit ca primavara nu strica o jacheta pe tine si cred ca aceasta rochita merge foarte bine cu o jacheta de blugi…(Preţ: 279.90 LEI)

Deoarece rochita are un snurulet maro m-am gandit sa asortez aceste cizmulite…(Preţ: 469.90 LEI)

Imi mai plac mult basmalutele colorate, contrastul culorilor m-a fermecat (Preţ: 79.90 LEI), aceasta ar merge si cu rochita


Deoarece imi plac mult acesoriile cu tenta de vechi de metal imbatranit le-am ales pe acestea:

=>>lant – Preţ: 39.90 LEI

=>>cercelusi(Preţ: 49.90 LEI)

=>>Un set de bratari(Preţ: 49.90 LEI)

=>>un portmoneu (Preţ: 129.90 LEI) – imi place mult culoarea maro 🙂 si mi se pare destul de incapator…
=>> si o pereche de ochelari de soare :D(Preţ: 329.90 LEI)
Sper sa fie cu noroc, mi-am ales cu drag hainutele :)!
2 gânduri despre “Provocare…un outfit de la Otto :)

Lasă un răspuns

