Ce-am mai facut eu zilele acestea

Pai…

=>>zilele trecute am inceput sa citesc Leaganul Pisicii de Maurice Baring, am imprumutat cele doua volume si cu toate ca sunt abia la inceputul primului volum mi se pare o carte interesanta.De obicei reusesc sa-mi dau seama din primele pagini daca este sau nu pe gustul meu.

Am fost plecata weekend-ul trecut prin Hargita Bai, de unde am sa pun si ceva poze intr-un articol viitor.Am prins o vreme foarte frumoasa, multa zapada… a nins in fiecare zi,superb :)e cuvantul cel mai potrivit.Chiar daca drumurile pana acolo sunt foarte proaste oamenii sunt extraordinari, primitori si gata sa te ajute.

M-am intors putin obosita de acolo dar m-am relaxat in cele doua zile.Obosita eram pentru ca am fost cu multi prieteni si am petrecut in stilul caracteristic Suzuki Club pana dimineata.

M-am dat pentru prima data cu colacul pe partie(snow tubing), a fost o senzatie extraordinara desi la ultima tura mi-am cam rupt putin spatele :D.Mi-a placut maxim aceasta experienta.

Am vizitat pentru prima data acea zona si cu siguranta o sa mai ajungem pe acolo.Tot pentru prima data am ajuns la Lacul Sf.Anna iar drumul pana acolo a fost feeric.Toti copacii erau incarcati de zapada si vaile acoperite de o zapada alba si neatinsa.Lacul era inghetat asa ca arata ca un imens patinoar :).

Ne-a foat greu sa revenim in Bucuresti dupa ce am vazut acolo…mi-era oarecum teama ca v-a ninge iar in scumpa noastra Capitala si nu e nimic ce urasc mai mult decat iarna la oras, iarna in Bucuresti…mocirla si zapada jegoasa :(…

Cand am ajuns in Bucuresti am avut iarasi net si evident n-am putut sta departe de calculator.Am inceput sa citesc articolele stranse in Google Reader(erau foarte, foarte multe :)).

M-am bucurat tare mult sa aflu ca am castigat o brosa de la My Sassy Flowers la concursul organizat pe blogul Mihaelei.Este absolut superba floricica  😀 si cred ca e prima data cand castig la un concurs , a fost una dintre cele mai frumose surprize :).

Multumesc My Sassy Flowers si Mihaelei pentru acest minunat cadou!

Aaaa,era sa uit in gazul in care doriti sa achizitionati martisoare si va plac produsele handmade pot spune ca fetele de la My Sassy Flowers au unele foarte dragute :).

Dupa castigarea brosei am prin asa putin curaj si  m-am decis sa particip si la concursul de la Otto, gazduit tot de Mihaelea…sper sa fie cu noroc :)…

Voi cu ce v-ati ocupat timpul zilele acestea?

 

6 gânduri despre “Ce-am mai facut eu zilele acestea

  1. Multumesc pentru mentionare. 🙂 Ma bucur ca ai castigat, de-abia astept sa primesc brosele si sa vi le trimit (+ ceaiuri, sper sa-ti placa ce o sa-ti aleg).
    Si eu vreau mult sa merg intr-o mica vacanta, undeva la munte…Poate prin martie, intr-un weekend, ne facem putin timp. Cred ca i-ar placea si catelului meu (bineinteles va veni si el cu noi).
    In rest eu am lucrat, am mers la facultate, am vizitat magazinele de ceai din oras…si cam atat. 🙂

  2. Hei , felicitari si tie!! Se pare ca martie pentru noi va incepe cu-n zambet mare pentru ca ne vom primi brosutele. 😀
    Eu multe nu am facut, am lucrat, am scris pe blog, am prins si o raceala micuta si cam atat ..

Lasă un răspuns

