Rochia perfecta…

 

Ati putea spune ca este cam simpluta insa mie mi se pare perfecta pentru mine.Este rochia pe care visez sa o imbrac atunci cand voi fi mireasa.

Imi mai doresc sa fie primavara si sa fiu inconjurata de ciresi infloriti, sa adie usor vantul si petalele sa cada agale spre pamant pe iarba verde…asa imi imaginez eu acea zi , cea mai importanta zi din viata mea…

Rochita

7 gânduri despre “Rochia perfecta…

  1. Pingback: Tweets that mention Rochia perfecta… « Corcodusa… -- Topsy.com

  2. Pingback: Leapsa despre produse de ingrijire si cosmetice | Mihaela Anghel

Lasă un răspuns

