Berea merge doar cu covrigei sarati :)

Doua calugarite la cumparaturi intr-un magazin alimentar. Una dintre ele o intreaba pe cealalta:
– Ce-ai zice de niste bere?
– N-ar strica, dar mi-e rusine sa cumpar asa ceva.
– Nici o problema, rezolv eu.
Iau ele o cutie cu 6 sticle cu bere si se duc la casa. Casierul se uita mirat la ele. Calugarita zice:
– Asta-i ca sa ne spalam parul.
Casierul, fara sa ezite, se apleaca sub tejghea si pune o punga de covrigei linga bere:
– Sa nu  va uitati bigudiurile.

Imagine

3 gânduri despre “Berea merge doar cu covrigei sarati :)

  1. Draguta tema, am avut-o si eu candva pe blog, mi se parea prea rece de aceea am renuntat la ea. Insa uite ca nu m-am gandit niciodata cate poate schimba un background. Arata foarte bine la tine, bv 🙂

Lasă un răspuns

