Leapsa despre toxinele din cosmetice…

Am mai primit o leapsa de la Mihaela despre produse de ingrijire, produse cosmetice ce fac parte din rutina oricarei femei si despre toxinele ce se regasesc in unele dintre acestea, parabenii.

Sincera sa fiu nu eram familiarizata cu acest termen si nu sunt mandra de asta.Niciodata nu am citit cu atentie ingredientele trecute pe spatele produselor de ingrijire sau a cosmeticelor pana de curand.Cum totul are un inceput, ajunsa acasa am verificat produsele pe care le am eu acum si pe care le folosesc in mod frecvent si am aflat ca unele dintre ele contin aceste substante toxice, asa zisele otravuri din cosmetice care prin simpla prezenta pot cauza alergii, dermatite, acnee si chiar boli mai grave cum ar fi cancerul…

Produsele pe care le folosesc :

=>>crema de corp de la oriflame, Milk &Honey,crema de maini cu cocos si lapte de orez, tender care balm cu aroma de vanilie…

=>> masca de fata si lotiune tonica cu extract de ceai alb de la Avon.(contine parabeni)

Uneori mai folosesc pe post de tonic suc de grapefruit iar de curand mi-am comandat ulei de catina si ulei de migdale dulci presat la rece pe care le voi folosi in loc de crema de fata primul fiind un atioxidant puternic.

=>> pentru curatarea tenului folosesc lapte demachiant de la Garnier.Mai folosesc crema de noapte Normaderm te la Vichy si o crema de zi cu particule abrazive de la Oriflame. =>> Gelurile mele de dush preferate sunt cele de la Nivea.In prezent Happy Time..=>>Pentu ingrijirea parului folosesc sampoanele si balsamurile de la Garnier Naturals cu ulei de avocado si unt de Karite si samponul 2 in 1 de la Oriflame cu extract de migdale dulci si flori de cires care miroase foarte bine :)…

Mai folosesc si serul hidratant termoprotector de la Gerovital deoarece imi mai intorc parul cu peria si mi se usuca si de la aceasta.De la Oriflame mai folosesc si gloss booster spray HairX.

=>>In ceea ce priveste machiajul nu am foarte multe produse cosmetice…

->Fond de ten de la Oriflame;

->Pan Stik, fond de ten baton Max Factor;

->Pudra compacta Max Factor;

->Rimel pentru volum si pentru alungire Negru (Oriflame) Albastru inchis(IsaDora);

->Fard pleoape IsaDora in nuante de bej, crem, violet, lila si Fard de pleoape avon nuante de verde…

Impreuna cu uleiul de migdale si cel de catina mi-am comandat si lei de ricin.Am sparncenele destul de rare si mi s-a spus ca e foarte bun, regenereaza parul..Acum abia astept sa vina :)…

Leapsa poate fi preluata de catre oricine trece pe aici :)…

Imaginea de la inceput…

4 gânduri despre “Leapsa despre toxinele din cosmetice…

  1. Iti multumesc ca ai preluat leapsa, mi-a placut sa-ti vad colectia de produse de ingrijire. 🙂
    Imi place si noua tema a blogului – ai modificat-o frumos, adaugand acest background. Eu folosesc varianta simpla pentru un blog de la servici.

Lasă un răspuns

