Cutiuta cu zorzonele

Imi plac foarte mult cerceii si am o cutiuta dedicata lor, diverse forme din argint dar si din otel inoxidabil sau cercelusi fantezie din metal cu tenta de vechi, metal imbatranit.

Am pierdut multi dintre ei , unul in general…majoritatea fiind cu surub mi se agatau in par.Asa am ramas cu o singura gargarita, o sincura ciresica si uni mi s-au rupt pur si simplu.Cei care s-au rupt imi erau cei mai dragi, erau din metal galbui si aveau o coronita la baza.Mai erau si cazuri in care ii nu-i puneam bine sau in cutia lor si Mitzi se juca prin casa cu ei pana nu-i mai gaseam :)…

In poza alaturata este o mica parte din zdranganelele mele printre care si cercelusi cu pisici pe care toamna trecuta i-am asortat cu o esarfa in acelesi nuante.

Acum a venit randul cerecelusilir de primavara asa ca de curand mi-am cumparat unii cu o floricica roz care seamana cu o floare de cires…

Pe langa cercelusi mai am bratari, brose, lantisoare, pandantive, coliere pe care le-am adunat in timp si nu le-am purtat de foarte multe ori.Cu toate astea imi sunt dragi, unele mi le-am cumparat eu, altele sunt primite cadou de la persoane dragi mie si uite asa fiecare ocupa un loc deosebit in inima mea.

Voi ce bijuterii iubiti?

10 gânduri despre “Cutiuta cu zorzonele

  1. Foarte draguta colectia ta! Imi plac f mult cerceii cu pisici.
    Bijuteriile mele preferate sunt cele daruite de persoanele dragi din viata mea. Am un lantisor de argint cu un pandativ pe care bunicul meu mi l-a lasat cadou. El a murit cand aveam eu 5 ani si la 7 ani l-am primit de la parinti, cu un mesaj de la bunicul meu. Iti imaginezi ce impresionata am fost, nu ma puteam opri din plans.
    Tot de la el mai am un colier cu cristale pe care cred ca il voi purta la nunta mea. Nu este el foarte sic, insa este important pentru mine pentru ca e de la el.

  2. am crezut ca am gresit blogul…e adorabila noua infatisare…
    si eu sunt o colectionara de bijuterii, cercelusi, bratari …regret nespus ca mi-ai piuerdut pisicile:(…avam cercei in forma de matza si i-am pierdut:((

  3. Pingback: Cele 7 nestiute ale mele « Totul despre copii

Lasă un răspuns

