Ce nu stiati despre mine…

Pentru ca nu am uitat de o leapsa pe care Mihaela mi-a trimis-o acum ceva timp si pentru ca azi am fost nominalizata si de catre  Daniela am sa incep  sa va povestesc cate ceva despre mine, cate ceva din ceea ce nu stiti despre mine…

1.Era o zi de iarna cand mama m-a trimis sa cumpar ceva de la magazin.Eu sunt destul de agitata si chiar repezita de fel si m-am grabit sa ajung la magazin.Problema a fost ca din graba mea nu am realizat ca femeia de serviciu splase scarile de la bloc si din cauza frigului apa care a ramas inghetase.Am alunecat pe scari si m-am oprit aba jos fara sa ratez macar o treapta…n-am putut sa ma ridic, durerea era groaznica insa din fericire cativa vecini au auzit zgomotul si pe mine plangand asa ca au iesit repede si m-au dus in brate acasa.Mama cand m-a vazut  a incremenit…

2.Pe cand veam 10-11 ani, pe perioada vacantei de vara mergeam la mine la tara si lucram cu bunica in vie, legam via si cu banutii castigati imi cumparam carti…

3.Tot pe la varsta aceea au vrut sa o ajut pe bunica sa aducem impreuna apa de la fantana din vale.Pe cand buni vorbea cu o vecina din sat m-am gandit eu ca sunt destul de priceputa si pot scoate singura apa asa ca am dat drumul galetii care era legata de un lant gros ce aluneca pe un mecanism mult deasupra mea 🙂 si cand a inceput sa se duca lantul in fantana eu tinandu-ma de el mai aveam putin si ajungeam din urma galeata.Noroc am avut ca m-a prins  buni’ repede si m-a certat cum nu ma certase ea niciodata…

4. Am un fratior de numai 12 anisori pe care il ador si pe care l-am crescut pana cand m-am mutat in Bucuresti.Diferenta dintre noi doi este de 13 ani si coincidenta a facut sa fim amandoi sagetatori, el este nascut pe 27 noiembrie iar eu pe 30 :)..

5.Imi place foarte mult sa calatoresc, sa descopar locuri noi, daca as putea as fi mereu intr-o calatorie…

6. Acum am o pisicuta dar pana nu demult am avut 3 hamsteri pitici pe care i-am iubit foarte mult.Din pacate nu traiesc foarte mult si am plans atunci cand i-am pierdut.Pe primi doi ii chema Biscuite si Galusca, iar pe cel de-al treilea Fuffy..era ca un ghemotoc pufos.

7.Obisnuiam sa merg foarte mult pe jos,asa imi puneam ordine in ganduri…nu conta cat de mult mergeam.Cand stateam in regie, pe la inceputul facultatii imi placea sa merg pe langa Dambovita pana la Eroilor dupa care o luam pe la Universitate, Piata Romana si ma intorceam printre stradute pe Dacia  si iar printre stradute, pe la Muzeul Militar pana in Regie.Prin plimbarile acestea am inceput sa cunosc mai bine Bucurestiul…

P.S.Leapsa merge catre oricine doreste 🙂

11 gânduri despre “Ce nu stiati despre mine…

  1. Și eu am căzut pe scări de la etajul 3 la etajul 2 (16 trepte), dar asta pe la 8 ani. m-am oprit în ușa vecinului care a deschis ușa și m-a văzut acolo în fund râzând :))) Colega mea era sus la etajul 3 în capătul scărilor și râdea și ea :)))

  2. Desi am fost un copil foarte linistit, pana la urma n-am scapat sa ma ranesc destul de serios. Din neatentie (si pur ghinion) am alunecat din scranciob cand aveam vreo 12 ani si m-am lovit serios la nas. Norocul meu ca m-am oprit in nas ( 🙂 ), altfel imi spargeam ochelarii si mai pateam ceva mai grav la ochi.
    Nu mi-am spart nasul, dar de atunci am deviatie de sept (din fericire nu am probleme de respiratie) si nasul mi-a ramas sensibil. Daca ma atinge cineva pe el putin mai puternic, ma doare destul de tare.
    Nu mai zic ce panicata a fost mama cand m-a vazut cu sange pe toata fata. 🙂
    Ah, si de la trauma nu am mai reusit sa ma urc intr-un scranciob cativa ani buni.

Lasă un răspuns

