Un martisor pe care n-am sa-l uit…

Am primit o leapsa de la Dragos in care  ar trebui sa povestesc despre un martisor care mi-a marcat o zi de 1 martie.

Trebuie sa recunosc cu labuta pe inima ca mi-a luat ceva timp sa-mi aduc aminte pentru ca intamplarea a fost de multicel, undeva prin clasa a doua.

Ca toate fetele de varsta mea abia asteptam aceasta zi, ziua de 1 martie ca sa primim cat mai multe martisoare.Aveam  cutiute pregatite in care strangeam si comparam martisoarele sau chiar faceam schimburi intre ele daca ne placea mai mult ce primea o alta fata.Unul dintre colegi insa m-a surprins foarte frumos, in loc de martisorul clasic mi-a daruit un buchetel de margaritare legat cu un snur de martisor.Mi s-a parut deosebit, m-a facut sa ma simt mai speciala decat celelalte fete pentru ca am fost singura care a primit acest buchetel.De bucurie l-am pupat iar el s-a inrosit tot incat a inceput sa se balbaie iar colegele mele au inceput sa-l tachineze cum ca-i place de mine si din acest motiv mi-a adus floricele in loc de un martisor ca la toate fetele din clasa.Dupa intamplarea aceasta n-a mai avut curaj sa-mi vorbeasca, chiar m-a evitat o perioada :).

Eu am pastrat buchetelul si am luat o floricica din el pe care mi-am prins-o in piept cu snurulet.Buchetelul l-am dus acasa si l-am pus in cutiuta cu martisoare unde s-a pastrat frumos chiar si cu floricelele uscate.

De atunci toate florile pe care le primeam le pastram in cutiuta…le lasam la uscat numai ca sa nu le arunc.

Leapsa aceasta merge catre Copilul Rebel Din MineAddicted ,Cugetări Stocate,Grapefruits,Sinsdesign, MihaelaDianaEmma si oricine mai doreste 🙂 …

15 gânduri despre “Un martisor pe care n-am sa-l uit…

  1. Pingback: Leapşă de mărţişor « -3ditorial-

  2. Pingback: Mărțișor « Gânduri rupte din mine

  3. Pingback: 3ditorial » Leapşă de mărţişor

Lasă un răspuns

