Am racit :(

Am racit si sunt intr-o” forma de vis”…e genul ala de raceala cu dureri musculare, de oase si de cap :(( si cu o tuse de magarus, care nu e deloc draguta si e de-a dreptul enervanta…

In alta ordine de idei acesta este unul dintre motivele pentru care nu am mai scris nimic pe aici…doar am citit cate ceva din ce ati mai postat..m-am apucat de citit 3 carti din care una o incepusem acum ceva vreme (Leaganul Pisicii), una am terminat-o fiind foarte scurta dar extrem de captivanta si din ale carei randuri ai de invatat(Oscar si Tanti Roz) iar ultima abia am citit cateva pagini dar nu cred ca ma las pana nu o termin…Idiotul – Dostoievski…

Pentru ultimele doua tin sa-i multumesc lui Grapefruits ca am ocazia sa le citesc in format electronic.

Zilele astea n-am avut chef de mai nimic desi ieri mi s-a parut o zi frumoasa, cred eu in mare parte si din cauza vremii extrem de frumoase care e imposibil sa nu-ti aduca macar un zambet si o stare de buna dispozitie.

Tot ieri am primit si brosa My Sassy Flowers impreuna cu niste ceaiuri de la Mihaela pe care abia astept sa le incerc si pentru care tin sa-i multumesc din tot sufletul.Am sa pun diseara cateva poze cu ele deoarece ieri n-am avut timp sa le fac poze.

Mi-am mai facut ierii o mica bucurie, achizitionand cateva perechi de cercelusi de la Anca (Cercelusi. com).Sunt absolut superbi si ii sunt profund recunoscatoare Ancai, care este o fata foarte draguta si prompta dar si Mihaelei pentru ca nu as fi aflat de acesti cercelusi daca nu as fi citit despre ei pe blogul ei.

Ce sa mai, cu toata raceala si neplacerile aferente ei au existat si parti frumoase ale zilei de iei care se datoreaza unor oameni deosebiti precum Mihaela, Anca si dar si iubitului meu care a avut grija de mine sa-mi iau pastilutele ca sa-mi treaca mai repede raceala.

 

Imagine by axel desu
8 gânduri despre “Am racit :(

  1. Imi pare rau ca ai racit….stiu cum e, de-abia mi-a trecut si mie. 😦 Daca stiam iti trimiteam mai multe ceaiuri pentru raceala, nu oolong-uri si ce ti-am mai pus eu acolo. 😛
    Iti recomand ceaiul Hapciu de la Fares sau cel antigripal de la Alevia. Pe primul l-am incercat eu (si parca si Roxana Calinescu (nighton), lasase un comentariu pe teamug) si am fost multumita, pe al doilea o prietena.
    Ma bucur ca ti-a placut brosa si pachetul cu ceai, astept impresiile tale despre sortimente. Daca o sa-ti placa iti voi mai trimite si alte sortimente. Periodic trimit ceaiuri, la editorii tea mug si la alti bloggeri pasionati de ceai, deci n-ar fi vreo problema.
    Poate pui poze si cu cerceii de la Anca, chiar sunt curioasa ce ti-ai luat. Eu am primit de cateva zile de la ea 2 semne de carte si o pereche de cercei in forma de trandafir, foarte draguti.
    M-am intins cu vorba. 🙂 Iti doresc multa sanatate, sa te faci bine repede!

    • O sa revin cu siguranta cu impresiile despre ceaiuri, cu exceptia unuia pe care l-am mai incercat toate sunt noi pentru mine…doar citisem cate ceva depre ele pe teamug sau la tine pe blog asa ca abia astept sa le gust :).
      Pentru raceala eu am baut momentat doar ceai de soc cu lamaie, de la celmar cred si am pus si putina catina in el deoarece am auzit ca e o sursa importanta de vitamina c + muuulta lamaie.
      M-as bucura daca mi-ai mai trimite ceaiuri insa momentan vreu sa le incerc pe cele pe care mi le-ai trimis.Am sa-ti trimit si eu in curand din ceaiurile pe care le am :)!
      Diseara am sa pun poze cu cercelusi de la Anca, sunt foarte incantata de ei, unii chiar ii port azi :d.
      Multumesc pentru urarile de sanatate, sper sa-mi treaca curand ca e pacat de vremea frumoasa care este sa am starea asta atat de urata…

Lasă un răspuns

