Cercelusi :)

Cum va spuneam in postul precedent mi-am achizitionat niste cercelusi tare draguti de la Anca si va recomand cu caldura sa o vizitati pe Cercelusi.com si sa vedeti si voi cate chestii frumoase sunt acolo.

Mi-a fost greu sa ma hotarasc ce sa-mi aleg deoarece toate sunt frumoase si le-as fi luat pe toate daca ar fi fost posibil.Probabil intr-un viitor apropiat imi voi mai lua de la ea un semn de carte, nu strica niciodata unul plus ca cel pe care il am eu este unul improvizat, un catonas(bun si el la nevoie).

Ca un copil scapat in magazinul cu jucarii m-am sustras cu greu tentatiei si am ales cateva modele de cercelusi si o brosa.Imi doream sa am cateva culori de cercei care sa se asorteze la hainutele pe care le am  asa ca am ales 4 perechi de floricele, o pereche cu labute deoarece am avut unele tare dragute dar am pierdut unul, o pereche cu cate trei trandafirasi si o brosa cu floricica :D.

Doar v-am spus ca m-am rasfatat :P, iar partea cea mai frumoasa este ca sunt adorabili si deja ii iubesc.

In ceea ce priveste pretul lor mie mi s-a parut convenabil si poate chiar mic pentru migala pe care(cred eu) o reprezinta realizarea lor.

Am sa pun si pozele cu ei ca sa nu va mai tin in suspans 🙂

Buchetele de trandafiri pe gri alb si negru …

Si alaturi de ei brosa de la My Sassy Flowers care este mult mai frumoasa in realitate decat in poze :)…

11 gânduri despre “Cercelusi :)

  1. Pingback: Cercei si semne de carte de la Cercelusi.com | Mihaela Anghel

Lasă un răspuns

