Mult prea putin timp…

Se spune ca trebuie sa dai valoare timpului, sa profiti de fiecare secunda pentru a o face sa conteze si ca timpul este, exista dar trebuie sa sti sa-l organizezi si sa nu-l pierzi pentru ca nu-l poti da inapoi.

Ce te faci totusi cand rutina zilnica si toate problemele ce apar peste zi te coplesesc si-ti risipesc timpul pretios?

Probabil ca multi dintre voi aveti parte de un servici care nu indeplineste intocmai dorinta voastra, care nu respecta intocmai ceea ce ati visat candva ca veti ajunge „cat aveati sa cresteti mari” si ca totul se transforma intr-o rutina necesara traiului zilnic, acea combinatie nepotrivita de a avea ceea ce iti trebuie si nu ceea ce ai nevoie iar lipsa satisfactiei intarzie sa apara.

Ei bine, tind sa cred ca sunt singura care are aceasta senzatie si in ultima vreme incep sa ma simt din ce in ce mai obosita si nemultumita de acest aspect.

Din fericire mai exista acest loc in care pot sa ma descarc si sa imi mai spun oful si probabil cativa dintre voi care mai citesc si poate inteleg…

 

2 gânduri despre “Mult prea putin timp…

  1. Asa ma simt si eu, dar in ceea ce priveste facultatea. La servici din fericire, fac exact ce-mi place, si nu e deloc plictisitor. Insa as vrea sa ma pot concentra doar pe servici, sa nu mai am zeci de griji cu facultatea. Nu pot sa dau un randament de 100% la servici, daca eu stau toata ziua cu gandul ca am de tradus 40.000 de cuvinte pentru un obiect, ca am de organizat un eveniment cu 500 invitati pentru alt obiect, ca am examen la al treilea obiect.
    Imi pare rau ca te simti asa, sa stii ca suntem alaturi de tine, o sa treaca, o sa te simti mai bine.
    Ca idee, ai putea sa mai cauti alt job, fara sa-l lasi pe acesta, poate vei gasi ceva mai captivant.

Lasă un răspuns

