O pimavara capricioasa…

Au inflorit floricelele, copacii au inflorit si ei chiar daca vremea se incapataneaza sa fie destul de rece.Am renuntat la palton in favoarea unei jachete mai lejere, ma declar usor multumita de acest aspect cu toate ca tare mult m-as bucura de cateva raze de soare care sa mai imblanzesca aerul trist si rece…suntem deja in aprilie, primavara ar trebui sa se faca simtita din ce in ce mai mult.

15 gânduri despre “O pimavara capricioasa…

  1. Copaci înfloriți sunt așa frumoși în poze… când nu provoacă alergii. 😆

    Mie mi-e că după primăvara asta întârziată, o să vină o groaznică de vară mult prea călduroasă, întârziată până prin octombrie… că prea par toate anotimpurile întârziate cu o lună.

  2. Pingback: 6 lucruri/situatii care ma fac sa zambesc | Mihaela Anghel

  3. Buna, mi-am schimbat adresa blogului. Acum este http://www.cugetari.com

    Vechea adresa:www.cugetaristocate.blogspot.com

    Te rog sa faci modificarile de rigoare daca mai esti interesata, daca nu, te rog sa ma anunti.
    Multumesc. ( eu te-am adaugat in noul blogroll )

    Lillee

  4. Pur si simplu ador copacii astia infloriti! In fiecare primavara ii pozez ca si cum ar fi ultima data. Iti e mai mare dragul sa iesi afara din casa, mai ales cand vezi asemenea pomisori chiar si intre blocurile gri din capitala.

Lasă un răspuns

