Dragoste la prima vedere…

Pentru inceput tin sa mentionez ca nu am carnet, deci nu pot conduce o masina momentan.Cu toate astea se intampla asa ca prin minune sa vizionez un film si acolo sa vad masina pentru care chiar mi-as dori sa am carnet…ma rog, daca pentru asa  o masinuta chiar e nevoie de unul.

Filmul de care va ziceam, inainte sa ma entuziasmez eu de masinuta, se numeste When In Rome (2010)…un film bunicel de felul lui, o comedie usoara care zic eu merita vazuta.

In mare parte umorul i se datoreaza lui Josh Duhamel(Nick)  care trece prin niste situatii haioase demne de tot hazul.

O sa pun si trailerul un pic mai jos ca sa va faceti asa o idee, mie mi-a placut ce-i drept…

Trailerul cu pricina 🙂

Filmul = comedie romantica  care imbina, iubirea, arta, ghinionul in dragoste, superstitiile, Roma, Italia, actori buni si cunoscuti cu umorul si  momente amuzante…rezulta un film bun pentru weekend sau orice alta zi in care doriti sa radeti cu gura pana la urechi :P…

Sa revenim totusi la masinuta care mi-a furat inima, este vorba de Acma Vespa  400, nu-i asa ca e adorabila :D.

Are doar doua locuri si zici ca e masinuta de jucarie…

La cateva sapaturi pe net 😀 am aflat ca e un pic cam scumpa si  ca e destul de rara iar mie mi-ar fi placut atat de mult una portocalie, ca cea din poza.Ce sa mai zic, am fost profun dezamagita 😛 dar imi trece pana data viitoare…

Sursa imagine

7 gânduri despre “Dragoste la prima vedere…

Lasă un comentariu