I love, Love By Nina Ricci :)

Am scris intr-un post anterior despre Flower by Kenzo, un parfum a carui reclama mi-a placut foarte mult si ca eram tare curioasa cum miroase acest parfum.Ieri am ajuns in sfarsit sa-l miros si vreau sa spun ca am fost dezamagita, nu mi-a placut deloc.Este un parfum foarte tare , o esenta puternica dar care nu s-a pliat deloc pe gustul meu.Eram oarecum incantata
sa-l incerc dar se pare ca nu era genul meu.

Am fost fidela o anumita perioada de timp
Bvlgari Omnia Amethyste care este o esenta destul de tare si el insa notele lui erau pe placul meu, sunt destul de pretentioasa in alegerea unui parfum, nu stiu daca tine de gust, probabil ca da dar pentru mine e foarte important ca un parfum sa ma faca sa ma simt bine atunci cand il port, aroma lui sa se confunde cu personalitatea mea si sa-mi ofere o anumita energie pozitiva…

Daca tot am fost sa incerc Flower by Kenzo mi-am mai bagat putin nasucul si mustatile prin sticlutele altor parfumuri numai sa scap de mirosul celui de la Kenzo.Din toate incercarile mi-a placut cel mai mult Love by Nina Ricci, m-am indragostit pur si simplu de aroma lui, de sticluta si mi-am zis ca o sa-mi fac cat de curand un cadou.Il vreau! 😀

A ,si imi mai place si Daisy by Marc Jacobs 🙂

dar acum imi doresc Love by Nina Ricci, trebuie sa fie al meu :D…

Imagini

Lasă un comentariu