Azi mi-e pofta…de clatite :)

Da, ma uitam la niste imagini si mi s-a facut o maaaare pofta de clatite pufoase cu gem de mure…preferatul meu sau cu unt de arahide ca tot mi-am luat ieri un borcan:D…

(Click pe foto ca sa ajungeti pe blogul posesorului fotografiei 🙂 )

Deci diseara bucataresc clatite si am sa revin cu pozele mele , sa speram totusi ca nu le mancam prea repede si nu apuc sa le fotografiez…


9 gânduri despre “Azi mi-e pofta…de clatite :)

  1. Ce se americanizează toți cu pancakes și unt de arahide…

    Unde sunt tradiționalele clătite subțiri, umplute cu brânză dulce și mărar, cu zahăr și margarină (din vremurile de mult apuse când nu era altceva), de gemul de prune făcut de bunice? 😀

    • Imi plac ambele feluri, dar imi place foarte mult untul de arahide…nu e ceva ce mananc in fiecare zi dar uneori mi-e tare pofta.Eu de cand ma stiu fac clatitele un pic mai groase si pufoase, nu mi-a reusit niciodata dina elea subtiri dantelate cum facea mama odata.Din alea mananc la mama sau la buni acasa :D!

  2. pancakes 😀 mmm mie imi plac cu sirop de artar simplu.. dar nu refuz nici ceva mai complicat,combinari de fructe, compoturi si gemuri peste ele 😉
    dar, desi imi place varianta americana, tot mor dupa o clatita facuta de mama, rulata si umpluta cu muuuult gem 🙂

Lasă un comentariu