Am renuntat…

De ceva timp am renuntat la sucurile acidulate gen Coca Cola, Schweppes Kinley Tonic care erau printre preferatele mele.Dormeam cu sticla langa pat si chiar inlocuisem apa cu ele dar am spus stop.Ma trezem seara si beam dar niciodata nu imi potolea setea, astfel consumam mai mult si mai mult.Initial am trecut pe apa minerala dupa care brusc la apa plata.Acum daca iau o gura de Cola mi se pare exagerat de dulce si nu o mai suport,nici apa minerala nu-mi place deoarece ma simt balonata si mi- am zis ca apa plata este cea mai buna solutie pentru mine.In plus apa nu ingrasa asa cum sucurile carbogazoase o fac, este sanatoasa si chiar recomandata a se bea zilnic.

Prefer apa plata Borsec, nu stiu de ce dar mi se pare mai buna in comparatie cu Dorna sau alte ape plate pe care le-am incercat.

De curand am descoperit insa un suc cu pulpa de aloe vera si aroma de struguri care mi se pare interesant…

Este mai scump asa ca nu exagerez cu consumul lui :)…in jur de 10 lei sticla de 1.5 L.

Imi plac si sucurile naturale home made de grapefruit sau limonada :D…

10 gânduri despre “Am renuntat…

Lasă un comentariu